Odnaleźć własne JA

   Dlaczego zaczynam pisać

   Od dłuższego czasu prześladuje mnie przeświadczenie, że nie jestem spełniony życiowo. Odczuwam pustkę i zagubienie. Dlatego też szukam sposobu na życie, jakichś trafnych solucji by być niezależnym. Próbuje odnaleźć się na tym świecie.

   Dlatego postanowiłem stworzyć to miejsce. Miejsce gdzie mogę przelać na papier moje przemyślenia, skomentować jakieś wydarzenia, coś zaopiniować. Jestem ciekawy świata i chcę go poznawać. Chcę przedstawić wam jak ja widzę to co się dzieje wokół. Ostrzegam, że wszystkie moje posty będą subiektywną oceną rzeczywistości. To będzie mój sposób myślenia i nie każdy musi się z tym zgadzać.
   Zachęcam was do komentowania i kontaktu ze mną. Chciałbym poznać wasze zdanie na tematy które poruszam. Wierzę, że z waszą pomocą, stworzę ciekawy blog publicystyczny. Chcę poddać weryfikacji wiele aspektów z życia codziennego, promując pewne rozwiązania ale też nie stroniąc od krytyki. Czytając wpisy i nawiązując konwersację, będziecie mogli poznać mój punkt widzenia.
   Naleśnikblog to sposób żebym mógł poznać samego siebie. Żyję nadzieją, że z waszą pomocą odnajdę swoją drogę życiową. Swoje własne JA.
   A może ten blog to ja?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz